JOSE LUIS GUASCH, CAMPIÓ D’EUROPA!

La petanca catalana està d’enhorabona. El català José Luis Guasch s’ha proclamat Campió d’Europa en Dupletes Masculines amb la selecció espanyola, formant parella amb Jesús Escacho.

Un èxit enorme en un Campionat d’Europa molt dur i intens, viscut a Lorca on van derrotar a la final a Italia.

Des de la Federació Catalana de Petanca volem felicitar especialment en José Luis Guasch per portar el nom de la petanca catalana fins al més alt del podi europeu.

La selecció espanyola ha signat un campionat extraordinari, amb 3 medalles de 5 possibles i dos ors europeus:

🥇 Or en Dupletes Masculines
José Luis Guasch i Jesús Escacho

🥇 Or en Dupletes Femenines
Melani Homar i Sara Díaz

👏 Enhorabona a tots els esportistes i tècnics per aquest gran resultat.

Perquè tots els dies no s’és CAMPIÓ D’EUROPA.

#PetancaCatalana #FederacióCatalanaDePetanca #JoséLuisGuasch #CampióDEuropa #Petanca #Dupletes #EsportCatalà #OrgullPetanca