El Club Petanca Sants s’ha proclamat campió d’Espanya juvenil de tripletes 2026 després d’una competició marcada per la igualtat, l’emoció i l’alt nivell de joc.
El conjunt català va completar una gran actuació al llarg de tot el campionat, demostrant solidesa, concentració i capacitat competitiva en els moments decisius. Aquest triomf suposa un nou èxit per al club i per al conjunt de la petanca catalana.
Des de la Federació Catalana de Petanca volem felicitar els jugadors, el cos tècnic, el Club Petanca Sants i totes les famílies i aficionats que han acompanyat l’equip durant la competició.
Aquest títol confirma una vegada més el gran nivell de la petanca juvenil catalana i posa en valor la feina de formació que realitzen els clubs d’arreu del territori.
Tambè enhorabona al Club Petanca Canovelles per la gran organització.
Enhorabona, campions!




